I sit here quietly and watch the sun set,

Thinking of someone that I've never met.

I wonder: does he think of me too?

Needless to say I am thinking of you.

Wanting to hold you, to see you face,

And you take me away to a better place.

You feel so right, too good to be true,

I just can't stop thinking of you.

My friends say that I might regret

Losing my heart to a guy I've not met.

I say there is nothing I can do,

I cannot help thinking of you.
I believe you were made special for me,

But wonder if that could possibly be?

I'm tired of being so alone and blue,

But I always smile when thinking of you.



我静静地坐在这里,看着夕阳西落,
思念着一个我从未谋面的人。
我问自己:他也想我吗?
无可置疑地我正在想着你。

想要拥抱你,看着你的脸庞,

想要你带我去到一个更美妙的地方。

你的完美,你的好,几乎不真实,

我就是无法停止去想你。

朋友们说我会后悔,

把我的心交给一个未曾见过面的人。

我说我也无能为力,

我就是禁不住要去想你。

相信你专为我而生,

但又怀疑这是否可能?

我已厌倦孤独与忧郁,

但每当想着你,我总会微笑。
Thinking of You 思念着你;

0 评论: