Isnt the first time, wont be the last time Dont you worry, I dont mean to make you sad My tears will soon be over With your conscience clear for a new life ahead Dont be sorry, I really need to hear the truth The only thing Im asking, cause I need you to Remember me as the only one who sets you free Maybe time alone will make you see How deep our love could be No, its never too late.
谁能说,最初的邂逅,不会成为永恒的决绝?我不愿你为我担忧,也不愿你忧愁我的泪水就像凝固的河流随着你决然的追求,向着新生活的目标迈动不要对我说抱歉,我要的只是你的心里话这是我唯一想要的,因为我需要你你要记住我是那个唯一放你自由、让你飞的人也许只有时光才能让你明白明白我对你的爱有多深然而这样的爱会不会来得太迟?不,这绝不会太迟!

cause I know this isnt the first time Wont be the last time I surrender my soul cause youre always Keeping me waiting, Anticipating the day we find love once again I wont give up while theres a glimmer of a chance A dream thats never ending Inviting love and a perfect romance A burning passion, oh, baby, youre my destiny But the message Im receiving is youre through with me But Ill be there even though you tell me you dont care, no, no How could you forget the times we shared? Dont throw our love away You know its never too late .

我知道,这个最初的邂逅注定会成为永恒的决绝然而我却愿把我的灵魂交托于你尽管你常常让我傻傻的等待我期待我们再次相爱就算有一丝机会我都不会放弃就如我从不放弃梦想我要去找一段最真挚浪漫的爱情找一颗炽热如火的心灵,噢亲爱的,你就是我永远的归宿收到了你的信息:我们结束了我却依旧爱着你,尽管你不在乎我不会忘记我们一同度过的时光不会把我们的爱放下你知道,这样的爱永远不会太迟吧!

Ooh, remember me as the only one who sets you free Maybe time alone will make you see how deep our love could be No, its never too late, no, no, no, no ~~~~~~~!!!
你要记住我是那个唯一放你自由、让你飞的人也许时光会让你明白我们爱得有多深这爱来得不会太迟,永远不会!!!!

0 评论: